13 June 2013

153. Körömfólia lelőhelyek

Tegnap feltettem egy gyors körkérdést a blog facebook-os oldalán, hogy lenne-e igény arra, hogy összegyűjtsek nektek olyan lelőhelyeket, ahonnan körömfóliákat tudtok rendelni. Minél több külföldi webshopot felkutatok most nektek, összehasonlítom őket, stb. Magyar oldalakon nem találtam (ha esetleg valaki tud, jelezze ;) ).

Első körben, miről is van szó. A körömfóliáról tegnap készítettem nektek egy tesztet step-by-step-pel, így ha rendeltek valahonnan, segítségetekre lehet. Kis képeken a webshop kínálatát is bemutatom, és egy kis szívecskével jelzem a kedvenceimet. Utána nézek nektek még a szállítási költségnek is, végül összesítem, hogy melyik oldalon mennyibe kerül 1-1 fólia. A címek linkek is egyben, amelyek közvetlenül a díszítőeszközökhöz vezetnek.
Nézzük akkor a kínálatot, szemezgessetek nyugodtan. :)



Na, itt hatalmas a választék. Én is innen kaptam a körömfóliámat, és teljesen meg vagyok elégedve a minőséggel. Összesen 30 db minta áll rendelkezésünkre, alig tudtam kiosztani a szíveket úgy, hogy ne halmozzam el a montázst. Lehet ragasztóval együtt rendelni a fóliát (elsőre így érdemes), utána pedig már csak önmagában kell megrendelni a többit, ha szeretnénk. A hosszuk: 150 cm.

1 db fólia ára (ragasztó nélkül): $7,69 ~ 1770 Ft
1 db fólia + ragasztó: $ 12 ~ 2760 Ft
+ szállítás: $ 2,50 ~ 575 Ft

Összesen (fólia+ragasztó+szállítás): $ 14,50 ~ 3335




Itt az árak már sokkal barátibbak, viszont sokkal kisebb is a választék, "mindösszesen" 12 db szín közül válogathatunk. Ezekhez ragasztót sem kapunk, rendelni sem lehet külön, a félig megszáradt körömlakkon kell alkalmazni. A hossza 113 cm, tehát rövidebb mint a KKcenterHK webshopnál.

1 db fólia: $ 2,99 (most akciósan $2,29) ~ 690 Ft
Szállítás: INGYENES

Összesen: $ 2,99 ~ 690 Ft




Ezt a webshopot csak most fedeztem fel, így nem tudok véleményt írni róluk, viszont rengeteg körömfóliát értékesítenek. A képen csak 30 szerepel, de kb 100 db van. Na itt lehet igazán válogatni. Ragasztót külön kell hozzá rendelni (ITT).

1 db fólia: 2,15 - 2,50 font ~ 750 - 875 Ft
1 db ragasztó: 2,50 font ~ 875 Ft
Szállítás (15 font felett ingyenes): 2,75 font ~ 960 Ft

Összesen (fólia + ragasztó + szállítás): 7,75 font ~ 2710 Ft


Végül az Ebay
Innen két lehetőséget gyűjtöttem. 



Itt nem jelöltem kedvenceket, mivel ezt egyszerre tudjátok megrendelni. Azt hiszem ez éri meg a legjobban. A bejegyzés végére külön kiteszek egy ragasztót is, ha az ebay-es rendelés mellett döntenétek.

26 db körömfólia: $19,99 ~ 4460 Ft
Szállítási költség ingyenes.

Összesen: $19,99 ~ 4460 Ft




Ha nem szeretnénk egyszerre sokat, akkor ez a megoldás is nagyon jó lehet, én biztosan szemezgetni fogok ezek közül. :) Olcsó, és valószínűleg ugyan olyan a minősége, mint a többinek. 

1 db fólia: $0,99 ~ 220 Ft
Szállítás ingyenes.

Összesen: $0,99 ~ 220 Ft




Ha ebay-ről rendelünk, akkor kell külön ragasztó is, így kerestem nektek egyet. Nyilván lehet olcsóbbat is találni, ezt viszont viszik, mint a cukrot, így valószínűleg jó is lehet.

1 db ragasztó: $4,99 ~ 1115 Ft
Szállítás: $0,99 ~ 220 Ft

Összese: $5,98 ~ 1335 Ft


Remélem hasznosnak találtátok a bejegyzést! :) Ha bármi kérdésetek van, akkor nyugodtan tegyétek fel, ha tudok segítek nektek. 


Melyik körömfóliához kaptatok kedvet? Esetleg rendelni is fogtok? Ha igen, melyiket?




Maria


Facebook  |  Ask.fm  |  Bloglovin  |  Pinterest




6 comments:

  1. sajnos nincs Paypalos fizetésre alkalmam, tehát nem lesz belőle rendelés. :(
    egyébként biztos, hogy egy KKCenteressel kezdeném. :)

    ReplyDelete
  2. Köszi ezt a rengeteg lelőhelyet!:) Azt hiszem már tudom is mivel lepem meg magamat a közelgő szülinapomra:)))

    ReplyDelete
  3. Köszi, ez nagyon hasznos összefoglaló! Végre látom valahol pont azt az arany fóliát amit kerestem ( nem túl halvány, eléggé csillogó stb.) a Nail Delights-nál. Meg az a fekete-arany is lázba hoz :) Egyébként körömfóliákat a Moyra webshopból is lehet rendelni, de ezeket az árakat meg akár ingyenes szállítási költséget azért nem tudja überelni.

    ReplyDelete
  4. Ja, a kérdésemet meg elfelejtettem az előző poszthoz...nagyon kéne nekem egy olyan fedőlakk ami nem zúzza szét a körömfóliát, olyat esetleg láttál valahol?

    ReplyDelete
  5. M.: És ismerősök esetleg? Velük megbeszélni? Hátha! :)

    Zitu: Nincs mit! Örülök, hogy hasznosnak találtad! :) Melyiket választottad? :)

    Lakk Matt: Örülök, hogy neked is hasznos volt! :) Én amiket használtam rá, az az essence btgn, de nagyon óvatosan, a másik pedig a seche vite, a posztnál azt használtam.

    ReplyDelete
  6. Pestiek, ha nem akartok rendelni, akkor a 4-6-os villamos Mester u. megállójánál van egy Moyra bolt, ott is lehet kapni ragasztót (fóliát 24 féle változatban) 1500 forintért. :)

    ReplyDelete